söndag 5 december 2010

Julshow i skåne

Min faster fyller snart 50 och våran familj blev ivägbjudna denna helgen på en överraskning. Det började med att vi åkte till ett jättegulligt vandrarhem som vi skulle bo på. Det var ett gammalt stall som dom hade gjort om till ett vandrarhem. Supersött! Första bilden visar lite hur de såg ut i köket där vi åt. Senare på kvällen åkte vi in till centrum där överraskningen väntade. När vi kom fram såg vi att vi skulle kolla på en julshow som Nanne Grönwall och Lotta Engberg var med i. Vi åt först julbord och sen kollade vi på showen, jag tog en hel del bilder, så här är några av dom :)

Min faster fyllde som sagt år, och det hade Nanne och Lotta fått reda på så dom sa grattis till henne och sjöng en låt, jätteroligt :)
Nannes man Peter Grönwall, även känd som sonen till Benny i ABBA :)
Jag fick mitt iphone-skal signerat av Nanne, haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar