söndag 10 juli 2011

Hemma från London

Då har man kommit hem från London, det har varit jätteroligt! En sak som jag blev mest förvånad över var hur snälla alla engelsmän var! Minsta lilla som tex gick på en eller något så hörde man "oh sorry", lite skillnad om man jämför med här i Borås tex... Vi har bland annat besökt Madam tussaud och London eye, och vi åkte även en tur runt nästan hela London, vi trodde att det skulle ta runt 1-2 timmar men vi åkte buss i mer än 4 timmar, och man hade knappt plats för benen.. Men vi gjorde de iallafall, haha. Men hur som helst så har jag bara njutit. Det var första gången jag var utomlands och första gången jag flög, en riktigt häftig känsla måste jag säga :D Men iallafall, här kommer det en del bilder från resan, enjoy!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar