tisdag 7 februari 2012

Schmoock

Skippade conversen idag, det var trots allt -19 grader ute, lite väl kallt för att gå i tygskor... Drömmer fortfarande om att kunna gå i mina jeansshorts och linne, löööve på de! Något som jag är sjukt sugen på nu är att dra till London, hade seriöst varit så otroligt härligt! Gå runt på Oxford street och bara njuta av livet. Om jag åker dit i år ska ja ta med mig min kamera, fota som bara den! Värmen i skolan fungerar inte, så det är verkligen svinkallt, men vad gör en gladare än energidricka?

Sötaste Lisa får vara med och stå för dagens bild (:

4 kommentarer:

  1. naww :) du är också söt gumman <3 hahah dock är ja ful på den bilden men du är ju söt som du alltid är :) <3

    SvaraRadera
  2. tänk på figuren........, käzzica

    SvaraRadera
  3. HAha, vi är lika söta båda tvåå! Du är fin Lisa, inse de! (: <3

    SvaraRadera
  4. Ska du säga Kristoffer?!?! Men som du brukar säga, rund är också en figur, right?

    SvaraRadera