torsdag 11 november 2010

Tjolahopp!

Idag var det ingen skola, utan vi åkte och besökte två st olika gymnasium. Jag kan ju inte påstå att jag blev klokare på vart jag ska söka. Detta suger, om man kan säga så.. Jag har inte den blekaste aning om vad jag vill gå eller vilken skola jag ska välja. I början var jag helt säker på att jag skulle söka till Strömma naturbruk, men efter praoen fick jag andra tankar. Så praoen var ju en jättebra sak på de viset. Det ska verkligen bli intressant och se vart man är om ett år (y).

När vi slutade åkte jag och mamma in till knalleland och gick runt och bara kollade lite. Jättemysigt var de. Dom håller på att julpynta i stan nu, myyysigt! Har redan fått såna julkänslor, men jag lyssnar faktiskt inte på julmusik, kände inte för de idag :). Jag köpte en jättenajs t-shirt som jag tyckte om och ett par knästrumpor som är jättesköna (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar