fredag 26 november 2010

Ullared

Idag efter skolan blev det ullared med Malin, hennes mamma och min mamma. Det var riktigt mysigt. Dom hade julpyntat massa och jag köpte en hel del julklappar, så nästan alla julklappar är klara nu. Ska sätta mig en dag och slå in alla julklappar med JULMUSIK! ;D. Jag köpte även:

*Iphone-skal med massa smilisar på.
*Tuggumi.
*Hårspännen.
*En julkalender (Haha, kände verkligen för att köpa en i år. OCH det är Nalle puh på :D).
*En Marsipangris (Jag ÄLSKAR marsipan).

Det var nog allt, men det blev en del pengar som gick åt, men det var en del julklappar som sagt :). Jag har inte tagit några bilder på sakerna som jag har köpt så det kommer inte upp några bilder i detta inlägget.

I morgon är det min Coster-dag. Så jag ska ta med kameran och fota en massa har jag bestämt. Hoppas att det är bra väder bara :).

Lööööve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar