måndag 2 januari 2012

2011

2011

En till liten skriftlig sammanfattning av året 2011, för er som orkar läsa

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? MASSOR! Fick ett jobb, började på gymnasiet, fotade artister som september och Petter, besökte NRJ experience, åkte utomlands för första gången i mitt liv, flög flygplan, började gymnasiet,

2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej, det gick ju som de gick med det. Skulle spara till långt hår?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Storbrittanien

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Min näspiercing

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 8 Oktober & 26 November

8. Vad var din största framgång 2011? Att jag började jobba på bion

9. Största misstaget? Att jag tappade min näspiercing, haha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hmm.... hade pityriasis rosea , även kallat ett virus typ, haha wierd. Har väl vart sjuk nån gång med.

11. Bästa köpet? Teleobjektiv till kameran

12. Vad spenderade du mest pengar på? Londonresan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Brorsans student & Londonresan med Hellan bland annat.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Längesen - Petter & Veronica Maggio. Måste väl skriva Fest hos Mange, sjukt dålig låt, men vet inte hur många gånger jag hört den i år.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, har vart med om så otroligt mycket i år.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mera, ta chanser som man aldrig får igen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort mindre? hmm... ätit från julbordet?

18. Hur tillbringar du julen? Hos kusinerna med familjen <3

19. Blev du kär i år? aa (a)

20. Favorit program/serie i år? Of the map


21. Bästa boken du läste i år? Läser inte böcker

22. Största musikaliska upptäckten? NRJ experience i Göteborg! Torsdagskvällarna i Borås, såg bland annat Petter, Rydell & Quick och September.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iphoneskal, smycken, bakgrejjor, objektiv till kameran

25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg vad mer jag önskade mig

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Bakade min egna supergoda tårta, spenderade väl dagen i skolan

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En miljon?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jessicas stil, typ normal? hahah

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner + familj

30. Vem saknade du? Kusinen som flyttat till Falun, tomt utan dig här!

31. De bästa nya människorna du träffat? Träffat många nya otroligt bra kompisar i år, bland annat alla nya klasskompisar (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar