lördag 28 januari 2012

Birthday x2

Kvällen spenderades som sagt på Thai silk med den underbaraste släkten av dem alla! Kan ju inte säga att jag gick därifrån hungrig... Jag föredrog att vi skulle ha glasstävling, alltså vem som kunde käka mest glass, men som vanligt så bangade alla ur efter 2-3 glassar, jag vinner som vanligt, haha! Fick min födelsedagspresent av kusinerna med, fick en ring från Kenza collection, jättefin! Mamma ska också köpa en likadan, så de blir ett mamma och dotter-smycke, vi har länge kollat efter något som vi kan ha tillsammans, så denna ringen blir jättebra!
Finns nog inget annat än sängen som lockar just nu, så sängen, here I come! Godnatt!

Snyggingarna mamma, Lotta och Sandra
Kenzaringen
Efterrätt (L)
Eftersom vi firade mig och Mattias fick vi varsin drink, jättegod var den! Vi fick även ett fint litet fyrverkeri eller vad man ska kalla det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar