onsdag 18 januari 2012

Känslan som uppstår...

Känslan som uppstår när man inte känner sina tår... Ingen trevlig känsla. Alla skriver så på facebook nu för tiden, så jag ville vara lite delaktig kände jag, hihi! Hade endast en lektion idag, drog sedan till brorsans lägenhet i 2 timmar för att sedan åka till guttasjön med klassen för att ha brandutbildning. Det var riktigt roligt faktiskt, vi fick först lyssna på en hel del teori och sedan fick vi göra lite praktiska saker som att släcka eld med brandsläckare m.m. Måste säga att jag kände mig riktigt snygg i min 3 storlekar för stor brandjacka + en hjälm på mig, haha! Just varför jag inte kände mina tår var att det var sjukt kallt, men får skylla mig själv eftersom jag ska envisas med att gå runt i mina converse (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar