måndag 5 december 2011

Första snön

Facebook har bestått av inlägg om snö hela dagen. Första snön har kommit! Myyyys! Min dag har bestått av att åka bil, vart ledig från min APL plats så jag åkte med Kristoffer på hans jobb, roligare än att bara sitta hemma, hihi ;) Tittade tillbaka från förra året vid denna tiden och fick syn på en massa mysiga vinterbilder som jag tänkte lägga upp (L)

Ni får stå ut med små bilder för dom blev jätte oskarpa när jag förstorade dom eftersom jag kopierade dom från bloggen.
Hela fönstret hade frusit i stallet kvarnen, kommer ihåg att det var jättekallt, alltid så mysigt att vara i stallet då och burra ner sina kalla fingrar i hästens vinterpäls.
Luciatåget med stallet, minnen som man saknar till tusen!
Promenaderna med Liza och Lina varje kväll/natt då håret fryser till is, haha.
Julbakande, alltid lika mysigt
Snöööö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar