lördag 31 december 2011

Sammanfattning år 2011

Har suttit och fixat ihop ett collage för varje månad detta året, riktigt roligt att sitta och pyssla lite och kolla igenom alla bilder som man tagit under året, det är en hel del verkligen.

Januari - Jag fyllde 16, ingen speciell ålder. Jag fotade mycket i min ministudio som jag hade köpt, blev många bra bilder där. Vi hade en såkallad BBD (bullbakardag) jag, Liza, Josse och Alexandra. Det var riktigt roligt, vi fick inte bara ut helt vanliga bullar ur ugnen, tror de fanns en tomat i en degklump med?! hahah det var riktigt kul iallafall.
Jag färgade en illrosa slinga i mitt hår med, roligt att göra lite roliga saker med sitt hår, fast efter ett tag blev slingan nästan orange så då färgade jag bort den.

Februari - Hände väl inget speciellt i denna månaden, fotade mycket porträttbilder på bland annat Liza när hon lekte med sitt lossasblod. Hade fortfarande Coster en dag i veckan då, så de blev mycket ridning vilket jag saknar.

Mars - Våren var i full gång, årets första glass köptes och njöts av i fulla drag. Fotade mycket naturbilder och även lite porträtt.

April - Årets första blommor kom och sommarkvällarna började synas. Fotade Becka och Millan i stadsparken en underbar dag, saknar såna dagar!

Maj - Hellan hade sin bal som jag fick fota, riktigt roligt. Tobias var så himla stilig i sin kostym. Det var spexfoto i skolan, Ewe fick stå för bilden för de för hon är så söt! Själv hade man målat sig i blå färg på ben + armar, skulle föreställa smurf, men tror ja misslyckades ganska stort, hahah. Liza och jag åkte till stan för att se Andreas och Minnah som uppträdde på stora torget, dom var riktigt bra!
Tekniskortegen var i borås, jag åkte dit med Hellan, Becka, Malin och Millan, så underbart roligt var de!

Juni - Sommarvärmen var i full gång. Kinnarummadagen blev en stor hit, många brännbollslag var med och spelade så det var superkul!
Brorsan tog studenten vilket var otroligt roligt, jag var så glad för hans skull! Jag slutade också nian, vilket var härligt eftersom nästa steg var att börja gymnasiet. Sommarlovet började med bland annat grillning vid häggån med många underbara vänner.

Juli - Ojoj, vart ska jag börja, det hände så mycket i Juni. Den största upplevelsen var att vi åkte till London, jag och Hellan. Det var en sån otroligt rolig upplevelse, en av mina många drömmar blev en upplevelse.
Jag och mamma var på diggilookonseert i Ullared, dock var inte konserten lika bra som förra året.
Vi var på wheels & Wings och fotade bilarna, snygga bilar! Nästan så man själv hade velat ha en å köra runt i.
Jag köpte ett guldpass på Liseberg, så det blev ett antal gånger man åkte dit, riktigt kul, men det blev lite tråkigt i slutet när man vart där så många gånger.

Augusti - Började gymnasiet, gick restaurang och livsmedelsprogrammet i nån vecka, men bytte sen till vård och omsorgsprogrammet, tror det var de bästa valet i mitt liv.
Brorsan och Hellan köpte lägenhet i Borås som dom flyttade in i.
Åkte till Lotta på Liseberg med Hellan och fotade artisterna som var där, bland annat Danny, Stella Mwangi m.m.
Fotade Becka som precis gjort dreads, stolt tjeej! ;)

September - hände väl inte speciellt mycket i denna månaden. Det var fotomaraton i Borås, jag var där med Malin, men vann inte med någon av mina bilder, vilket jag inte hade räknat med heller. Men alltid kul att få använda sin fantasi lite.
Vi firade Millan som fyllde 16, minnesvärd kväll! :)

Oktober - Träffade bland annat gamla klassen 9B, kul att vi fortfarande håller ihop! :)
Vi firade Hellan som hade fyllt 19, riktigt kul!

November - Ganska tomt med bilder i denna månaden, var i stallet en del gånger och kameran hade åkt med.
Natalie och Hellan gjorde sig redo för utgång medan jag skulle iväg å jobba ;)

December - Den mysigaste månaden av dem alla! Bakade en hel del, mest julgodis, omnomnom! Julafton spenderades med de bästa vilket gjorde denna julaftonen till den bästa!
Ikväll gäller det, nyårsafton! Taggar som bara den!
Detta året har vart så oootroligt underbart egentligen om jag tänker efter, det har hänt så sjukt mycket saker som egentligen har förändrat mitt liv, är så himla lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar