fredag 30 december 2011

Pigg?

Svar nej, känns som jag inte sovit på ett tag. Gick upp tjugo över fem igår för att jobba, träffade sedan Fia och fikade på Café bakgården, det var jättelängesen jag träffade henne så de vart supermys! Efter det träffade jag pappa i stan för att äta lunch på Golden Elephant (för andra gången i rad), supergott även då. Efter denna underbart goda lunchen hjälpte jag Liza att färga hennes hår, blev superbra! jobbade sedan igen på natten till kl 3 ungefär, sedan gick jag upp vid 8-tiden idag för att följa med Kristoffer.. HAhaha, tror inte jag haft roligare jämfört med idag (y) Har inget speciellt planerat inför ikväll, är sugen på bio men får se hur det blir med de. Taggar iallafall inför nyår med de bästa!

Skriver nog lite senare, pöss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar