lördag 23 oktober 2010

Skitväder!

Då är första veckan på praoen avklarad, fast va ledig de två första dagarna. Jag har fått göra en hel del roliga saker som jag inte trodde att jag skulle få göra :). Bondgården har en hel del kvigor som har kalv i magen och jag fick känna på en kvigas mage då kalven inuti sparkade, aaw! Och igår fick jag prova på att klippa två kvigor. Dom är väldigt långhåriga så dom tycker att det är jätteskönt när man rakar dom, dom bara står och njuter. Det finns också en hel del kalvar i bondgården, om man så har en minut över så går man till dom och myyser! Om man stoppar fram handen försöker dom suga ut mjölk ur den, haha. Dom är verkligen urgulliga!
Jag glömde kameran hemma denna veckan så de blir inga bilder idag, men nästa vecka kommer de massa kobilder :D.

Sitter hemma nu och lyssnar på Michael jackson - We are the world, så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar